Inbjudningskort

Nu har jag inte skrivit på ett tag eftersom det inte har hänt så mycket på bröllopsfronten, men nu är det fart igen. Jag har nu valt ut och meddelat mina tärnor som är fyra stycken brudar. Vi hade i helgen lite middag då jag bestämde mig för klänning och sen har vi kikat lite på tärnklänningar.
Inbjudningskorten är också på gång. Har köpt ett "klippa och klistra paket" som jag sitter med i skrivande stund. Lite terapi ändå och lite kul är det faktiskt. Lägger ut en bild på inbjudningskorten och så får jag uppdatera snart igen.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilka fina inbjudningskort, hittade din blogg på bröllopstorget! Vart köpte du det där klipp och klistra paketet! jag handlade lite saker idag till inbjudningskorten men det blev så himla fult:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0