Blommor

För några dagar sen var jag iväg till floristen och beställde brudbuketten. Det blir en bukett med vita kallor, vitt band och pärlor i botten på blommorna. Beställde också varsin stor kalla med vitt band och pärla i botten till mina tärnor. Allt gick på 815:- och det tyckte jag absolut inte var något fel. Kändes som ett rimligt pris.

Igår åkte vi också till shoppingcentrumet där vi hittade mannens kostym och både mannens och våra två söners skor. Det blir svarta finskor till allihopa, tror det kommer bli hur sött som helst.

Såg också nu att tärnklänningarna jag la upp tidigare ser vita ut och det är dom inte! Dom är ljusrosa och ingenting annat. På tal om ljusrosa så har vi också beställt "paket" med slipsar, näsduk och manschettknappar i ljusrosa till alla best mans och även till m2b. Har försökt att hitta i samma färg som brudklänningen men det är helt totalt omöjligt så vi fick köra på tärnornas färger istället. Hittade dessa på Ebay (älskar Ebay) och de kostar ca 50:-/paket. Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej där, tack för dina kommentarer på min sida! Ska försöka släppa det där med att folk blir sur för dom inte blir bjudna osv..



Vi provade först törlys rose mousserande. Men min blivande ogillade det! Nu verkar det bli Asti cinzano. Men kanske borde testa martini innan vi bestämmer oss, aldrig provat den=)



Lycka till med allt!=)

/Jennie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0