Tårtspade

Skulle jättegärna skriva massor här samt lägga in en massa nya bilder jag har men det går inte för min app på telefonen vill inte logga in mig. Bajs. Men skriver nu en uppdatering här, tyvärr utan bilder :(
 
Jag och min m2b har varit till IKEA bland annat för att införskaffa lite nya saker. Blev en massa karaffer som vi ska ha ståendes på borden med vatten i samt servetter. Tog även en tur in till butiken Chilli där vi hittade en vacker låda som vi har lagt ner våra såpbubblor i. Det vart superfint! Sen hittade vi också en superfin tårtspade som vi kände att vi var tvugna att köpa med oss som vi ska skära upp tårtan med på vår dag. Har kort i telefonen men kan tyvärr inte lägga upp dom just nu så håller tummarna för att appen ordnar sig snart så vi kan fixa det snart.
 
Skriver mer igen så snart jag kan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0