Secret box

I helgen tog jag med mig en av mina tärnor, en kamera och en massa cola ut till hennes sommarstuga och vattnet. Där byttes det om till underkläder och hon beväpnade sig med en kamera. Det var dags att ta bilder till secret box. Ni som inte vet vad det är så förklarar jag kort och gott att bilderna kommer att framkallas och ges till min blivande på morgonen av våran stora dag. Jag har bestämt att han ska få en eller flera bilder och sen en öl som en av hans best man kommer överräcka till honom. Jag kan inte direkt säga att jag har något vidare självförtroende och att jag tycker om att visa upp mig i underkläder men jag blev verkligen jättenöjd med bilderna. De var väldigt fina. Det är inga nakenbilder utan fina bilder med fin natur bara att jag råkar ha en korsett på mig. Har lånat kameran av en tjej så att jag ska lämna tillbaka den till henne så får hon tömma den och ge över bilderna till mig. Ska bli kul att få höra vad min blivande kommer tycka om bilderna sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0