Paus

Tar en paus i det ivriga dansandet och inser nu at det är 12 dagar kvar till bröllop!! Helt sjukt ju!
 
Idag var jag och min blivande iväg till affären och började handla på oss några av den höga stapeln med drickabackar som vi kommer behöva, samt te, ajvar och lite annat smått och gott som står sig tills det är dax för dagen D. Vad verkligt det känns nu!
På eftermiddag/kvällen kom även min frisör och färgade om mitt hår från rött till brunt samt testade lite slarvigt att sätta upp frisyren jag ska ha på den stora dagen. Vi bestämde att i helgen ska vi testa att göra den igen och då ska vi göra den ordentligt samt ta tid på exakt hur lång tid vi behöver på oss att göra detta när det väl är dax. Pirrigt pirrigt. Jag tror i alla fall att jag kommer bli supernöjd med allt.
 
I veckan ska jag och min blivande iväg och kika på platser där vi kan tänka oss att ha fotograferingen också. Sånt ska man ju tydligen också hinna med att göra när man ska fotograferas utomhus (håll tummarna för fint väder!!).
Imorgon ska också min m2b ringa angående vår ljudanläggning, mikrofoner och allt vi måste hyra för att det ska låta bra.
 
Nu sitter gubben och skakar på huvudet över att han sitter och betalar nästan 5.000:- på limousinen vi ska hyra för dagen samt en buss som vi ska hyra till våra gäster så dom kommer hem tryggt på natten.
 
Oj oj, bäst att testa dansen en gång till. Pust. Nu ska den snart sitta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0