Caketoppern är klar!

Nu är äntligen caketoppern klar och när jag fick se resultatet började jag nästan grina. Dels för att den vart så fin, dels för att den nästan ser ut som oss och dels för att det är mitt i natten och jag är trött. Men oj vad roligt det ska få bli att visa upp den! Eftersom jag har en väldigt speciell brudklänning också plus tatueringar så tror jag inte någon kommer ta miste om att det är vi som kommer stå på toppen av tårtan. Funderar på om man ska ha på något lager med klarlack också innan jag är helt klar för det bevarar nog färgen på mycket bättre. Yes, klarlack får det bli. Tänker tyvärr inte lägga upp någon bild på den färdiga caketoppern här då jag inte vill avslöja för mycket före bröllopet men om en månad kommer allt att avslöjas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0