1 vecka och 1 dag kvar

Nu är det bara 1 vecka och 1 dag kvar och nedräkning pågår verkligen!
Dom här dagarna som gått har jag och min m2b övat en massa på bröllopsvalsen och sen har vi inhandlat saker som vi måste ha. Vi har också suttit och vikt 100 stycken små förpackningar som vi sedan har lagt i godis i som vi ska ställa vid varje plats på bröllopet. Det tog sin lilla tid men jag tror att det kommer bli uppskattat. Det är en liten rolig detalj som jag tror kommer bli väldigt bra.
 
Igår satt vi också och gjorde vår placeringskarta. Vi har även tidigare köpt en stor ram som vi nu har gjort i ordning som en översikt. Vi tog en bit träfärgad plastmatta och klippte till och hade som bakgrund. Sen klippte vi ut former efter våra bord från vitt papper. Sen tog vi ett grönt pappet som vi även har till placeringskorten och skrev namn på och klippte ut och klistrade fast vid varje bord som de ska sitta och som pricken över i:et satte vi slutligen dit lite glimmer som vi köpt från Panduro för att smycka ut det. Jag måste säga att det vart mycket snyggare i verkligheten än vad det var i tanken. Ni kommer få se någon dag! Nöjda blev vi i alla fall.
 
Idag kommer min ena tärna på besök och ska hjälpa till med lite bröllopsfix. Vi måste skriva av bröllopsplaceringen så vi har det på lösa papper så det är lättare sen att placera ut alla. Vi ska visa upp våran bröllopsdans för henne och sen måste vi också kika igenom all musik över vilka låtar vi ska ha att dansa till under kvällen. Det kommer bli dagens projekt.
 
Nu väntar mat och sen inhandlande av ölkorv. Ha en bra helg alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0