Ringen

Igår var jag och min blivande iväg och kikade runt på vigselringar. Vi vill vara ute i tid, sen är det ju faktiskt bara tre månader kvar snart.
Har tidigare kikat på ringar på nätet och tänkt att sådär ska min ring se ut. Hittade liknande hos guldsmeden men de kändes inte alls rätt när jag testade den. Istället hittade jag en ring som jag inte alls tänkt mig tidigare. Den är så långt ifrån vad jag tänkt alls men när jag fick på den på fingret kändes den helt rätt. Ungefär samma sak som brudklänningen. Trodde jag skulle ha en helt vit men hittade en annan som kändes rätt när jag fick på mig den. Jag har helt enkelt ingen aning om va jag vill ha, ha ha. Ringen kommer från Schalins och här bjuder jag på en bild (tagen från katalogen då jag sitter vid mobilen och bloggar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0