Vackra klänningar

Har idag hittat några klänningar från mylove-bridal som är superfina och som jag skulle kunna tänka mig att gifta mig i. Som ni kanske märker är jag lite för de här att det ska vara lite krusiduller uppe och sen ändå väldigt enkelt nertill. Vad säger ni om de här fyra klänningarna? Vilken är finast? Är alla fula? Kan man gifta sig i trädgården med någon av dessa klänningar?

1


2


3


4


Någon som har någon erfarenhet från denna sida? Har hört att det ska vara bra men vill ändå höra fler som har erfarenheter från denna sida.

Mina funderingar kring klänning går också som så att jag funderar på om man ska sy dit några smala band. Vet inte om jag vill ha helt axelbandslöst. Vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Nr 2 uppifrån tyckte jag var finast :) Klart man kan gifta sig i en trädgård med en sån där klänning :) Klänningen är ju inte knuten till vigselplatsen. Det bästa med ens bröllop är att man får göra som man vill, det är er dag :)

2011-06-15 @ 08:07:30
URL: http://mwfotografi.blogg.se/
Postat av: B

Matilda: Tack så mycket! Det är nog som du säger, klänningen är ju inte knuten till vigselplatsen. Men jag vet inte om jag inte skulle känna mig lite dum om jag kom gående men en stor prinsessklänning i en trädgård med närmaste familjen :)

2011-06-15 @ 10:20:54
URL: http://mittunderbarabrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0