Tärna 2 - Check!

Tack för allas åsikter om klänningarna och fortsätt gärna kommentera! Mer feedback kan inte skada!

Nu har jag pratat med min andra tärna och hon verkade tycka att det skulle bli roligt att vara tärna så det känns bra. Jag känner att valet av mina två tärnor känns riktigt bra och jag tänker inte ha någon "huvudtärna" utan båda två får ha samma "ansvar" osv. Ska bli roligt nästa år då man får gå runt och testa lite klänningar och köra på ordentligt!

I helgen har jag inte hunnit med att tänka så mycket på bröllopet, vilket nog är bra. Har varit fullt upp ändå och jag tror att S tycker det är tacksamt att jag inte tjatat på om bröllopet hela helgen. Annars är det lätt hänt för mig, men det är nog för att jag kan komma på saker från ingenstans som kan vara bra att tänka på inför bröllopet och då måste jag ventilera mig.

Ska in och kika lite på Bröllopstorget igen och se vad det har att erbjuda idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0