Tärna 1 - Check!

Igår berättade jag för min ena tärna att jag ska gifta mig (och frågade också såklart om hon ville vara tärna). Hon vart väldigt glad och ville gärna vara tärna, insåg också själv sen att det var skönt att få berätta för någon och prata lite om ens ideér osv. Får se om man i helgen får möjlighet att berätta för min andra tärna om våra planer och tillfråga även henne. Ska bli kul och se vart vi hamnar innan helgen är slut!

Nu har jag också hittat en till frisyr som kommer hamna i min "inspirationsmapp".

Det här med frisyrer tål att tänkas på ett tag. Skönt att man har lite tid på sig att tänka då!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, den frisyren finns i min inspirationsmapp också, så himla fin.

2011-06-30 @ 14:08:26
URL: http://imdelicate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0