Resan mot vårt bröllop börjar nu!

Hejsan!
Vart har ni nu hamnat? Nu ska jag förklara på bästa sätt vad den här bloggen handlar om.
I förrgår bestämde sig jag och min fästman för att efter fyra år tillsammans göra slag i saken och gifta oss. Det ska bli hur roligt som helst och jag längtar som en tok! Eftersom det kommer hända massor nu känner jag att jag behöver ventilera mig lite så att därför skapade jag den här bloggen.
Ända fram tills vår bröllopsdag kommer våra identiteter vara hemliga för att jag sedan ska lägga upp bilder från bröllopet och avslöja hur allt till slut blev.
Är det en resa ni känner att ni skulle vilja följa med på? Gör gärna det, och om du har tips till mig/oss på vägen så kommentera för fullt! Är tacksam för allt ni kan komma med!



Budget: Ca 40.000:-
Gäster: Ca 50 stycken
Datum: 4 augusti 2012

Kommentarer
Postat av: E-M

JÄTTEROLIGT och grattis. E-M (också lite hemlig)

2011-06-15 @ 13:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0