Fler klänningar och funderingar

Självklart har jag spanat lite klänningar igen och har nu insett att jag ska vänta med att kika på klänningar för att jag vet inte alls vad jag vill ha just nu. Min tanke är att jag ska gå till bröllopsbutiker här i stan och prova lite olika modeller så att jag vet ungefär vad jag önskar mig och sen efter det gå in på internet och leta. Att gå runt och testa brudklänningar tänkte jag inte göra förrän början på nästa år och sen har jag lite tid på mig att leta igenom alla klänningar som finns för att sen hitta Min klänning. Vill helst beställa hem den ca 5 månader innan för när den väl kommer hem så har jag lite tid på mig att testa den, ändra något på den om det behövs osv utan att behöva känna mig stressad. Men här kommer i alla fall mina två senaste förslag:


5


6



Vad tycker ni om dom klänningarna? Vilka var snyggast bland mina 6 förslag?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Dina klänning i rangordning ;P



1. Klänning nr.1

2. Klänning nr.6

3. Klänning nr.4

4. Klänning nr.3

5. Klänning nr.2

6. Klänning nr.5



Min högst personliga åsikt hehe

2011-06-18 @ 23:07:32
URL: http://augustibrud.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0