Skor



Dom här skorna har jag nu inhandlat till bröllopet. Tänkte att fötterna kommer ju inte ändras så mycket på ett år och så får jag tid att gå in dom och känna efter hur dom känns och så. Tror det kommer bli toppen. Är riktigt nöjd än så länge i alla fall.

Något mer som har hänt är att min pappas fru har dukar som vi ska låna till bröllopet så vi behöver inte inhandla det. Dom ena går i blått och dom andra i rosa och jag tror att det kommer bli de som går mer i blått eftersom det kommer bli en av våra färger i temat tänkte jag. Sparar in några kronor där vilket är perfekt!
Någon annanstans som vi sparar in lite pengar är på partytält. Min pappa känner tydligen någon som kan låna ut 10 meter långa partytält helt gratis. Perfekt! Då behöver man inte tänka på det heller.

Idag fick jag hem de fina blå hjärtarna som jag köpte på Ebay. De var lika fina som de såg ut att vara. Ska sprida ut dom på borden och dekorera med tänkte jag. Blir nog superfint.

Så vad tycker ni om skorna då? Kommer dom fungera?

Kommentarer
Postat av: Lizette

De är jättefina. =) Jag har problem att hitta skor i vanliga fall så det blir nog inte lättare nu. jag har stora och breda fötter (strl 41). Vill inte ha med öppen tå och klacken får inte vara för hög då min sambo inte är mycket längre än mig, men sen gillar jag inte "tax"klackar heller. Väldigt problematiskt. =(

2011-07-06 @ 23:14:22
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: EM

De gillar jag - inte för ryschiga och inte för tråkiga. Skulle dock inte orka gå i dem hela tiden. Man blir bekväm med åldern. Superfina.

2011-08-02 @ 13:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0